بهترین چشم پزشک تهران

هر انسانی در طول عمر زندگی خود به یک چشم پزشک متبحر نیاز دارد که در صورت لزوم از آن کمک بگیرید، زیرا داشتن بینایی یکی از ارزشمند ترین دارایی های انسان به شمار می رود که برای حفظ و سلامت آن باید معاینات و چکاپ های دوره ای را انجام دهید. اگر چشم شما ذره ای دچار اختلال در عملکردش شود شما دنیا را به معنای ناب کلمه تیره و تار می بنید و همه چیز پیش چشم شما سیاهی به حساب می آید. به همین دلیل است که چشم پزشکان توصیه می کنند که از چکاپ ها دوره ا ی چشم خود غافل نشوید، زیرا نمی توان درک کرد یک نا بینا یا کم بینا در زندگی شخصی خود با چه مشکلاتی رو به رو است. پس به این نتیجه می رسیم که برای مراقبت از چشمان خود از بهترین متخصص چشم پزشک کمک بگیریم و به محض بروز کوچکترین مشکلی در بینایی مان به یک متخصص چشم خوب مراجعه کنیم.

در ادامه این نوشتار می خواهیم به مولفه های اساسی در انتخاب بهترین چشم پزشک در تهران و دیگر مباحثی مربوط به آن بپردازیم.

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/i9qCx/vt/frame

متخصص چشم کیست؟

یک متخصص چشم در واقع کسی است که با تلاش و پشتکار خود سال ها به درس و بحث در این حوزه پرداخته است و بعد به درجه تخصص نایل آمده است تا به جامعه و هموطنانش خدمت کند. چنین شخصی با مدارک تحصیلی و سوابق پژوهشی خوبی می تواند در خصوص انواع بیماری های چشمی اظهار نظر کند و حتی در انواع جراحی های چشم نیز موفق عمل کند. پس می توانیم به او اعتماد کنیم و از خدمات چنین پزشکی بهره مند شویم. هم چنین فردی که برای جلب اعتماد و رضایت بیماران خود بهترین و جدید ترین متود های درمانی را به کار می گیرد.
اگر در انتخاب پزشک خود کمی عجولانه تصمیم بگرید در نتایج عمل متحمل ضرر و زیان های غیر قابل برگشتی خواهید شد، زیرا سلامتی و زیبایی به سختی به دست می آیند و جبران آن مشکل است. پس در انتخاب بهترین چشن پزشک نهایت دقت و تلاش خود را به کار بگیرید تا با انواع بیماری ها و اختلالات بینای درگیر نشوید و روند بهبودی تان سریع باشد.

بهترین چشم پزشک در تهران

یک متخصص چشم پزشک خوب چه ویژگی های باید داشته باشد؟

سوالی است که مکررا پرسیده شده است و شاید در ذهن شما هم ایجاد شده باشد تا در انتخاب یک پزشک موفق باشید و تجربه ی خوبی از مراجعه به چشم پزشک داشته باشید.
بهترین متخصص چشم پزشک را با خصیصه های مذکور می توان شناخت.
تخصص و تبحر بالای در زمینه کاری خود داشته بشاد.
راز دار و محرم اسرار باشد و اطلاعات بیماران را نزد خودنگه دارد تا مبادا سوء استفاده ای صورت بگیرد و به سلامتی روحی بیمار لطمه ای وارد شود.
خوش برخورد و مهربان باشد، پزشکی که خوش رو باشد و با خشنودی از بیماران خود استقبال کند همیشه در قلب و یاد بیماران باقی خواهد ماند.
دلسوز بیمار باشد
بیمار محور باشد به طوری که منافع اقتصادی خود را به سلامتی بیمار ترجیح ندهد.
از علم و دانش به روزی برخوردار باشد و مدام خود را آپدیت کند و بیماران خود را با جدید ترین متود های جهانی درمان کند.
برنامه و زمان بندی منظمی داشته باشد تا وقت بیماران اتلاف نشود.
در دریافت ویزیت و هزینه های درمانی از افراد مستمند منصف باشد.
به اخلاق حرفه ای و سوگند نامه پزشکی خود وفادار بماند.
با حوصله و احترام بیمار را ویزیت کند و برای دریافت شرح حال از بیمار وقت بگذارد.
قدرت تصمیم گیری درست و به موقع در حین انجام عمل های جراحی درمانی

دکتر رضا عرفانیان سلیم فوق تخصص اکولوپلاستیک و استرابیسم، اربیت، مجرای اشکی در تهران می باشد.

جهت ارتباط با شماره های 02182400 تماس حاصل فرمائید و یا به پیچ اینستاگرام مراجعه کنید.

دلایل مراجعه به یک متخصص چشم پزشک

مراجعه به یک چشم پزشک می تواند دلایل مختلفی از جمله بیماری، معاینه میزان بینایی، انواع جراحی های درمانی و زیبایی چشم و بسیاری از موارد دیگر باشد. برخی از دلایل مراجعه به متخصص چشم عبارتند از:
اختلالات بینایی: هر فردی در هر دوره ای از زندگی ممکن است دچار بیماری های مختلف چشمی از جمله آب مروارید، تاری دید، آب سیاه و بسیار از بیماری های مربوط به چشم شود. به منظور درمان و پیشگیری از پیشرفت این اختلالت حتما می بایست به متخصص چشم مراجعه کرد، چرا که با درمان به موقع می توان از پیشرفت بیماری و بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کرد.  
در زمان مراجعه به پزشک ابتدا چشم شما باید به طور کامل معاینه شود تا وضعیت چشم مشخص شود. علاوه موارد گفته شده وجود برخی از اختلالات بینایی می تواند ناشی از یک نو بیماری باشد که بعد از معاینه پزشک تشخیص داده می شود.
عفونت یا حساسیت های چشمی: یکی از حساس ترین عضوهای بدن چشم محسوب می شود که می تواند منجر به بروز عفونت یا حساسیت های چشمی شود. بروز عفونت های چشمی می تواند همراه با درد، تورم، خارش، ریزش اشک، سوزش یا علائم مشابه با آن است که در صورت بروز چنین مشکلی باید روند درمانی سریعا آغاز شود چرا که می تواند آسیب دیدگی قرنیه را به همراه داشته باشد.
بروز حساسیت های چشمی در اثر عوامل مختلفی چون لنز های تماسی، گرده افشانی گیاهان، پشم حیوانات و … ایجاد می شود. در صورت به وجود آمدن حساسیت های چشمی هیچ نگران نباشید چرا که با مصرف برخی از داروهای می توان این مشکل را درمان کرد.
درمان افتادگی و پف پلک: پلک ها یکی از مهم ترین اجزای چشم محسوب می شوند چرا که نقش محافظت از چشم را برعهده دارند. داشتن افتادگی پلک یا پف پلک ها می تواند منجر به بروز اختلالات بینایی شود. در صورت داشتن چنین مشکلی حتما به متخصص چشم مراجعه کنید، پزشک با انجام عمل بلفاروپلاستی می تواند پف چشم را به طور کامل رفع کند. درمان این مشکل علاوه بر رفع اختلالات بینایی منجر به جوانسازی چشم ها و چهره نیز می شود.

راه های پیدا کردن بهترین متخصص چشم

از جمله راه های پیدا کردن بهترین متخصص چشم عبارتند از:
جستجو در اینترنت: یکی از روش هایی که امروزه در دسترس تمامی افراد است اینترنت می باشد که با استفاده از یک سرچ ساده می توان سوابق تحصیلی، تخصص پزشک و بسیاری از موارد دیگر را بدست آورد.
پرس جو از مراجعه کننده ها: می توانید از افرادی که قبلا به پزشک مراجعه کرده اند و تجربه کافی را دارند کمک بگیرید.
بررسی رزومه پزشک: اگر بتوانید به رزومه پزشکی که انتخاب کرده اید دسترسی پیدا کنید تا حد زیادی می توانید از انتخاب خود مطمئن شوید.
مراجعه حضوری: یکی از آسان ترین روش های انتخاب یک متخصص چشم است چرا که با مراجعه حضوری شما می توانید با نوع برخورد پزشک، میزان مهارت او و بسیاری از موارد دیگر آشنا شوید.

کلام آخر

هم چنین بهترین جراح چشم هم می تواند همین ویزگی ها و خصائص را در خود داشته باشد تا بتوان به او اعتماد کرد و برای درمان عارضه های با شدت و حدت بیشتری که داریم به او مراجعه کنیم و سلامتی و چشمان مان را دوباره به ما هدیه کنند.
جراحی چشم کاری است بسیار پر مشقت و از سختی بیشماری برخوردار است زیرا چشم عضوی حساس و مهم در بدن انسان است.

دکتر رضا عرفانیان

دکتر عرفانیان، متولد ۱۳۵۰ در مشهد، دکترای عمومی و تخصص چشم پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اخذ کرد. او با اخذ مدرک فوق تخصص اکولوپلاستیک و استرابیسم، اربیت، مجرای اشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران، به کادر پزشکی بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور پیوسته و در زمینه جراحی پلاستیک چشم، پتوز یا افتادگی پلک، مجاری اشکی، اربیت و استرابیسم و جراحی آب مروارید (کاتاراکت) فعالیت می‌کند.

پاسخ

12 − 3 =

مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه
تماس با دکتر عرفانیان